.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران ؛ بومی یا غیر بومی ؟
یوسف نژاد : اولویت من استاندار بومی است / رضیان : نگاه دولت و وزارت کشور به استاندار غیربومی است
شمال نیوز : استاندار بیست و سوم کیست ؟ مازندران اینبار حضور یک استاندار بومی را به خود می بیند ؟ نظر نمیاندگان مردم در مجلس چیست ؟ دولت و وزارت کشور به عنوان تصمیم سازان نهایی چه نظری دارند ؟ نظر مردم چست ؟ نخبگان و گروههای سیاسی چه می گویند ؟ و ........
یوسف نژاد : اولویت من استاندار بومی است / رضیان : نگاه دولت و وزارت کشور به استاندار غیربومی است

شمال نیوز : حالا دیگر حضور اسلامی در وزارت راه و شهرسازی قطعی شد و این را باید آغاز ماراتن انتخاب استاندار جدید برای مازندران دانست .

استاندار بیست و سوم کیست ؟ مازندران اینبار حضور یک استاندار بومی را به خود می بیند ؟ نظر نمیاندگان مردم در مجلس چیست ؟ دولت و وزارت کشور به عنوان تصمیم سازان نهایی چه نظری دارند ؟ نظر مردم چست ؟ نخبگان و گروههای سیاسی چه می گویند ؟ و ....

این برخی از سئوالاتی است که این روزها در افکار عمومی مطرح است . به نظر می رسد کشش افکار عمومی به سوی انتخاب استانداری بومی است که شناخت لازم و کافی را از مازندران داشته باشد .

یوسف نژاد : اولویت من استاندار بومی است

شاید علی اصغر یوسف نژاد اولین نماینده ای باشد که در اظهار نظری شفاف نظر خود را بیان کرد .

نماینده ساری در توئیت خود نوشت : اولویت بنده برای انتخاب استاندار ، مدیری بوی و دارای شناخت از ظرفیت های مازندران است .

رضیان : نگاه دولت و وزارت کشور به استاندار غیربومی است

نماینده قائم شهر اما آب اکی را روی دست همه ریخت و به صراحت از نظر دولت و وزارت کشور در انتخاب استاندار غیر بومی سخن گفت .

عبدالله رضیان به بلاغ گفت : وزارت کشور هنوز به صورت جمعی با مجمع نمایندگان استان مکاتبه نکرده و تاکنون چند نماینده به صورت فردی با همکاران وزارت کشور رایزنی کردند.

عبدالله رضیان اظهار کرد: گزینه‌های بومی را به وزارت کشور معرفی کردیم اما نگاه دولت و وزارت کشور به استاندار غیربومی است.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت این است تا انتخاب استاندار با سرعت بیشتری انجام شود تا کارها بر زمین نماند، تصریح کرد: فعلا اسمی از گزینه‌ها را مطرح نمی‌کنیم تا به اجماع کامل برسیم.

رضیان با اعلام اینکه بیشتر نمایندگان مازندران در مجلس تلاش کردند تا اسلامی به عنوان وزیر راه وشهرسازی در مجلس رای بیاورد، افزود: استاندار سابق مازندران در نشست با نمایندگان قول دادند در توسعه زیرساخت‌ها و راههای استان از هیچ تلاشس دریغ نکنند.

وی ادامه داد: در استان مازندران و بحث گردشگری نتوانستیم از ظرفیت ها برای ارتقای معیشت و درآمد زایی آنطور که باید استفاده کنیم، از سوی دیگر بحث پسماند از مهم ترین موضوعاتی است که هنوز به صورت کامل ساماندهی نشده است لذا با توجه به تمام این مشکلات، استانداری می خواهیم که عملیاتی باشد و بتواند چالش‌ها و مشکلات استان را رفع کند.

رضیان درباره معیار بومی بودن استاندار گفت: متاسفانه تقریبا صد در صد استاندارهای منتخب غیر بومی هستند و این نگاه دولت با گله مندی بسیاری از نماینده ها همرا بوده است؛ اما با این وجود آنچه که مهم است اشراف یک استاندار به مجموع چالش های این استان است. هر چند وقتی استاندار جدید می آید تا بتواند به شرایط اشراف پیدا کند این مسئله زمان بر است و با تاخیر می تواند وارد عملیات شود.

----------------------------------

به هر روی باید منتظر ماند تا تصمیم وزارت کشور به چه کسی ختم می شود . استاندار بومی یا غیر بومی ؟

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 آبان 1397
همون غریبه بییه بهتره دیگه دکش بکش ساری بابل نونه البته الان ساری بابلستان بییه
پاسخ ها به این نظر
بابلسر 11 آبان 1397
ساری کاری به کار کسی نداره این بابله که با همه کار داره و دنبال منم منم زدنه استاندار بابلی یعنی نابودی استان و دعوای بین شهری و سو استفاده و باند بازی
نا شناس 10 آبان 1397
مطمین باشین غیر بومی خواهد بود سارویها دلشونو خوش نکنن
پاسخ ها به این نظر
نوشهری 11 آبان 1397
زیاده خواهی بابل باعث عدم پیشرفت استان شده درگیری بابل و شهر های دیگه به ضرر یسری از شهر ها و استان شده بابل یکی از شهر های استانه و باید به همه ی شهر ها احترام بزاره
نا شناس 10 آبان 1397
آقای رضیان عزیز با انتخاب حسین زادگان کمک در پیشبرد اهداف قبلی میکنید پس اجماع کامل داشته باشید
صادق 10 آبان 1397
نمایندگان محترم که واضغ قوانین هستند باید بدانند در کجای قانون آمده که استاندار بعنوان نماینده عالی دولت را باید نمایندگان به دولت معرفی کنند ؟
تمام گرفتاریها و مشکلات کشور دخالت قوا در امور قوای دیگر است محصوصا قوه مقننه در قوه مجریه
نا شناس 9 آبان 1397
داداش ما حاج اصغر خان یوسف نژاد را سا لها می شناسیم . همیشه رهنما راست می زنه و چپ می ره خودتون خسته نکنید. ژن طرف اینه مقصر خودش نیست
نا شناس 9 آبان 1397
دنیایی عجیبی است قانون گذار علنی اعلام می نماید که ما خلاف قانون عمل می نماییم. . واقعا طبق کدوم قانون وضع شده نمایندگان اجازه دخالت نمایند گان را در اظهار نظر نمایندگان در انتخاب استاندار را داده است . که این چنین بی مها با و بی پروا اعلام نظر می کنند . آیا کسی نیست بر کار نمایندگان نظارت کنند.
دلسوز مازندران 9 آبان 1397
از نمایندگان محترم استان خواهشمندیم که آقای دکتر مهدی عبوری فرد شایسته و دلسوز استان را بعنوان استاندار جدید مازندران به وزارت کشور معرفی کنند تا آقای عبوری مازندران را سر و سامان دهند. استاندار غیر بومی بدرد مازندران نمیخورد و از مازندران شناخت کافی ندارند.
سید بابلی 10 آبان 1397
قبول کنید که سطح ساروی ها تا همین سرپرستی استانداری است . هادی ابراهیمی را یادتان هست که سرپرست استانداری شد و استاندار نه . حالا مجید حسین زادگان هم همین خواهد شد .
پاسخ ها به این نظر
مازندران 11 آبان 1397
نه حد بابلیا تا استانداری هست و جو استان رو بهم ریختن و همه چیز رو واسه خودتون خواستن و اخرشم اسم ساری به عنوان مرکز و عدم رسیدگی به بقیه شهر ها در بره و اکثر بودجه هم بره بابل نتیجه استاندار بابلی یعنی همین یعنی عقب موندگی استان
ساروی 12 آبان 1397
داش چه خبر از شورای شهرتون ...
چه خبر از روحانی شهرتون ....
شما لازم نیست سطح تقسیم بفرمائید همون بهتر شما سطح همشهریان بابلی رو بالا ببرید
هم ولایتی 10 آبان 1397
استاندار باید غیربومی باشد تا ابزار دست نمایندگان که از وظائف اصلی خود دور مانده اند، نشود. انگار نمایندگان مجلس ساخته شده اند برای لابی گری... .
نا شناس 10 آبان 1397
نکنه توقع دارنی که مرکز استان هسنی استاندار و مدیر کل های ادارت هم ساروی بوشن؟ بابلی و آملی و ... پس چی؟
پاسخ ها به این نظر
ساروی 11 آبان 1397
نه اینکه تا الان از بابل و امل مسول نداشتیم هرچی بود از بابل بود دیگه چه گلی به سر استان زدین؟همش اشوب و درگیری
مهندس علی 11 آبان 1397
لازمه پیشرفت استان مازندران یک استاندار مقتدر است تا به وضعیت ادارات استان که مانع از پیشرفت استان هستند و اکثر کارشناسان و مسئولین آن به فکر منافع شخصی خود هستند تا منافع عمومی مردم ، سر و سامان دهد ، جال چه بومی باشد ، چه غیر بومی . در صورت رفع موانع تولید در استان مازندران که اکثر آن نشأت گرفته از بی کفایتی مسئولین ادارات است ، هیچ مازندرانی بیکار نخواهد ماند .
نا شناس 11 آبان 1397
ایرانی وهرشهر مازندرانی باشه فرقی نداره سارویها تعصب چندانی ندارند انچه مهمه فقط شایسته وتوانایی وعرق وتعصب مازندرانی وتوسعه استان را درذهن داشته باشه، اما پس از انقلاب سکان استان (حمل بر توهین نشه) غالبا حداقل بیش از ۶ الی ۷نفرازبابل دراختیار انان بود، که وضع ان معلومه حالادوستان بابلی چرا اینهمه حساسیت دارند وبی جهت ناراحتند،ضمنا کمک وهمکاری ودعا کنید که هر کی انتخاب شده موفق باشه هرچند نظرم واولویت اول بنده یه مازندرانی اصیل که بتونه این تعصبهای الکی وبیهوده وکاذب وتفرقه واختلافهای موجود دربین بخشی از مازندرانیها ،که باعث هدر رفت انرژی وتوان وسرمایه وعقب ماندگی استان شده به وحدت وبرادی وهمکاری وهمدلی تبدیل کنه ،صمنا هرمسول وفرد درجای خود طبق موازین وقانون اعلام نطر وپیگیر امورات باشه ودرامورات یگدیگر دخالت نکرده ومزاحم هم نشوند و خستگی ناپذیروصحه صدر داشته باشندبه امید مازندران بزرگ ومتحد وپیشرفته وعلمی وتوسعه یافته درود وهزاران درود.
مهران 10 آبان 1397
مهدی عبوری رو عشقه ...ساری رو واقعا زیبا کرده
نا شناس 10 آبان 1397
انتحاب استانداربومی خیانت بزرگ به مردم مازندران است اونهائیکه لایقند ومتخصص و دلسوز کنار زده شده بیسوادان و فرصت طلبان و رانت خواران مانور میدهند شک نکنید استانداربومی عرضه اداره 1روستا را ندارد والسلام
عباسی 11 آبان 1397
استاندار درمرحله اول باید کاربلدباشدحالا اگربومی باشه بهتره کاربلد بودن اصله بومی بودن فرع...ضمنا هی بابل وامل وساری....نکنید برطبل تفرقه نکوبید.مازندران با همه شهرهایش از گلوگاه تا رامسر مازندران است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.